אבחון תעסוקתי – כיצד בוחרים מקצוע מתאים באמצעות כתב היד

אבחון תעסוקתי למה הוא משמש?
אימון אישי מטרתו היכרות מעמיקה של היכולות, וזיהוי קשיים שמונעים מאיתנו להגשים את עצמנו ומטרותינו, והסרתם מדרכנו.
גרפולוגיה היא כלי אבחוני, על פי כתב היד ניתן להכיר את אופי האדם בכל תחום אפשרי: פיזי, מנטאלי ואמוציונאלי, הגרפולוגיה, מתבססת על כללים הגיוניים וברורים ומאפשרת לנו הכרות עם עצמנו יכולותינו והכוחות הפסיכולוגיים המניעים אותנו – ולכן גם מהווה כלי יעיל בתהליך האימון,הגרפולוגיה קיבלה הכרה ככלי יעיל ואמין, והיא נחשבת בעיני רבים למדע כמעט מדויק. רבים נעזרים באבחון תעסוקתי בנושאים החשובים ביותר, כמו: אימון לקריירה,משפחה, כספים ובריאות ,מנהלים משתמשים באבחון תעסוקתי כאחד השלבים ההכרחיים בתהליך הקבלה לעבודה.
בזכות היכולת של הגרפולוגיה להתבונן לעומק נפשו של האדם שילוב בין אבחון תעסוקתי ואימון אישי, נותן את המענה הטוב ביותר.

הכנה לעבור ראיון עבודה בהצלחה
אבחון תעסוקתי למחפשי עבודה והבנת צרכים של מעסיקים, מסייע במיקוד תהליך האימון לנושאים החשובים באמת. האימון משפר את הביטחון העצמי, מחזק יתרונות, מחדד כישורים,מאתר נקודות חולשה פוטנציאליות ומטפל בהן תוך הפיכתן ליתרונות נוספים .
אבחון תעסוקתי עוזר לכם להגיע מוכנים יותר לראיונות עבודה וגם עוזר לאתר את מקום העבודה הרצוי . באמצעות אימון לקריירה תוכלו לדעת מה מתאים לכם ביותר, ובאילו מקצועות תוכלו לבחור ולהגיע למימוש עצמי.
הדיוק והמודעות ליכולות האמיתיות של כל אחד ואחת מאיתנו שמתגלה באבחון גרפולוגי עם אימון אישי שהבסיס שלו הוא היכרות מעמיקה עם היכולות, והאופי הייחודי של כל אדם, הוא שיכול להניב תוצאות משביעות רצון .

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×