המתכון להצלחה

כשרון אינו מספיק כדי להצליח, הוא תלוי בגורמים הכרחיים כמו ביכולת לשאת את הקשיים בדרך למטרה, נדרש גם כושר התמדה ומוכנות לעבוד קשה, משמעת עצמית ויכולת לדחוק סיפוקים מידיים. להצלחה צריך לגייס סבלנות, להשקיע זמן לעיתים חודשים ושנים ובתחושה של אופטימיות שיודעת לפרש שכשלון הוא נקודתי, יש להשקיע ולהתמיד עד שההצלחה תגיע.

דוד אדם, תקשורתי ובעל כריזמה עם עסק מצליח להפקות וארועים בקש אבחון גרפולוגי. הוא סיפר שאינו מצליח למצוא בת זוג מתאימה לדבריו הוא חי באינטנסיביות, אין לו זמן להשקיע בחיפושים. באבחון הגרפולוגי התברר שדוד הוא בעל אישיות אימפולסיבית. הוא יצירתי, תקשורתי, אך אינו מתמיד יש לו אינטואיציה מפותחת, הוא חשוף לגירויים, וצריך שינויים.
הנשים שיצא איתן הכיר תוך כדי עבודה, ופרט למערכת אחת שהחזיקה כשנה הוא לא הצליח לשחזר ולמצוא "נפש תאומה".
לשאלתי כיצד הוא בנה עסק עצמאי ומצליח כל כך הוא תאר עם עינים בורקות ובהתלהבות, "זו הייתה עבודה קשה ומאמץ של הרבה מאוד שנים, בהתחלה אפילו עברתי לגור עם ההורים כדי לצמצם בהוצאות". העסק ניבנה בהדרגה הוא נהג לחזר אחרי לקוחות בעקשנות ובהתמדה, היו ימים קשים אירועים שלא שצלחו אך הוא לא התייאש, עם משמעת עצמית שסיגל, ובביטחון עצמי שהקרין החזיר בהדרגה את ההשקעה הלקוחות הגיעו וההכנסות לא אחרו להגיע.

בפגישת הייעוץ הוא הבין שמודל ההצלחה כמו עם העסק שבנה יעזור לו להשיג את המטרה החדשה. יידרש ממנו השקעה זמן ומאמץ, המיקוד יעבור מהעבודה לחיפוש בת הזוג ולבניית הזוגיות והמשפחה שרצה. ולכשיגיעו הקשיים הוא יתמודד איתם ולא יתנתק כמו שרגיל היה לעשות, הוא ידע שרק הסבלנות וההתמדה והאמונה ביכולותיו יעזרו לו להצליח במשימה.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×