אבחון גרפולוגי – ייעוץ תעסוקתי

קריירה שנייה

מסלול קריירה של אדם נמשך בדרך כלל משנות ה – 20 לחייו, שבהן הוא רוכש מקצוע ומשתלב בכוח העבודה, ועד להגיעו לגיל פרישה, לעתים מסתיימת הקריירה מוקדם יותר, אם בגלל בחירה של העובד בפרישה מוקדמת, ואם עקב פיטורים בגיל מבוגר, שלאחריהן העובד אינו מצליח להשתלב מחדש בעבודה.
גולן (47), עסק במקצוע מבטיח כמנהל פיתוח וניהל קריירה מוצלחת בחברת הייטק, אך בחודשים האחרונים לא היה לו חשק לקום בבוקר ולהגיע לעבודה, הוא הרגיש "תקיעות" וניקלע למבוי סתום. לא היה לו שמץ של מושג  לאיזה כיוון לפנות. הוא פנה אלי לאבחון גרפולוגי ולייעוץ  תעסוקתי.
האישיות הכישורים שהתגלו בניתוח הגרפולוגי ובחינת תחומי העניין הובילו לבחירה ללמוד רפואה סינית תחום שהיה קרוב לליבו והסתבר שהתאים לו ובעיקר החזיר לו את  חדוות העשייה ונתן לו סיפוק רב.
גם אני, פניתי לקריירה שנייה בתחום: הגרפולוגיה והאימון. אחרי קריירה ראשונה בת 20 שנה בניהול. ההתחלה לא הייתה פשוטה אך ידעתי שכמו שהוכחתי את עצמי בקריירה הראשונה אצטרך להוכיח את עצמי מחדש, והיום אני מודה שבחרתי במקצוע בעל ערך עבורי שדרכו אני מממשת את ניסיוני, כישורי ונטיות ליבי.
מניסיון שלי ושל אחרים כדי להצליח צריך שהתעסוקה שאנו רוצים בה צריכה להתאים לכישורים ונטיות ליבכם.
חשוב לרכוש השכלה בתחום ולהתמקצע, כדאי להוסיף ידע דרך לימוד קורסים, סדנאות. ולהתנסות בה אפילו ללא שכר בהתחלה. צריך ליידע חברים, קרובים שאתם מחפשים לקוחות לעיסוק שבחרתם, יש לקבוע מטרה ויעדים כדי להתקדם – ולבסוף חשוב לזכור, בחירת קריירה שנייה דורשת עבודה קשה, אמונה עצמית ונחישות כדי להצליח.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×