ניתוח גרפולוגי

כיצד להשיג יעדים באמצעות ניתוח גרפולוגי ואימון אישי לחיים

כוח הרצון מה הוא עוצמתו?
הכוח הכי חזק הוא כוח הרצון שיש לאדם… את זה גיליתי אני במהלך החיים שלי, אבל זה גם מה שגילה אורי כשהגיע אלי מיואש לאחר שנה בה לא הצליח להתקבל לאף מישרה. בניתוח גרפולוגי שערכתי לו התברר שכתב היד שלו העיד על בעיות של דימוי עצמי תנודי וגישה תוקפנית. הייתם צריכים לראות את התגובה שלו כשהבין שזה משתקף מהכתב ושזו כנראה הסיבה שעד כה הוא לא עבר מבחני קבלה לעבודה. לאחר סדרה של 10 מפגשי אימון אישי לחיים שקיימנו על התחומים הרלוונטיים ועל שינוי בכתיבה הוא מצא עבודה.

מה פרוש המילה קואצ'ינג
עבורי אימון אישי לחיים זה סוג של מסע. המילה קואצ'ינג מקורה במילה האנגלית coach שמשמעה בעברית כרכרה. באימון, אנו כאילו עולים על כרכרה, וכשהמושכות בידיים שלנו אנו בודקים מה הם הפעולות שעלינו לקחת כדי שנגיע מהמקום בו אנו נמצאים למקום אליו אנו רוצים להגיע.

איך יודעים לבחור את היעד הנכון?
השלב הראשון בדרך כלל הוא שלב בחירת היעד. בשלב זה, כדאי שהיעד שתיבחרו יספק לכם השראה. כשיש לכם יעדים מלהיבים, הרבה יותר קל להיות מחויבים אליהם, וקורה משהוא נפלא: פתאום היצירתיות האישית מתגלה.

איך בונים תוכנית וגורמים לה להצליח
את הקריירה שלי התחלתי כמוקדנית בשרות לקוחות, ולאחר פרק זמן הצבתי לעצמי מטרה להיות מנהלת. כשחיפשו מנהל חדש למחלקה בה עבדתי – ידעתי מיד מה עלי לעשות. כתבתי תוכנית עבודה, קבעתי פגישה עם המנכ"ל ותוך שבוע הפכתי להיות מנהלת מחלקה. ההתנהלות שלי והתוצאות שלה שינו את מסלול חיי.

כיצד הגרפולוגיה מסייעת באימון האישי
היום לאחר יותר מ- 20 שנות עבודה בניהול, אימון אישי לחיים של עשרות אנשים והשימוש בניתוח גרפולוגי באפשרותי להיעזר בניסיון חיי ובהיגיון ובחוקיות הגרפולוגיה כדי לזהות מידע אישיותי חשוב שהאדם לא תמיד מתייחס אליו, כגון קווי אופי, נקודות חוזק וחולשה, חסמים ומאוויים, ולהיעזר בו כדי לסייע למתאמן לעלות על הכרכרה שלו ולהוביל אותה למחוז חפצו.

השאר תגובה

שלום רב, שמי סמדר נדב

הנני גרפולוגית מוסמכת, חברת אגודה לגרפולוגיה מדעית. מומחית באבחון גרפולוגי אישי, בהכוונה מקצועית ותחום לימודים ובאבחון וייעוץ גרפולוגי למעסיקים בבדיקת עובדים לתפקידים שונים למעלה מעשור. מאמנת אישית ועסקית מוסמכת מטעם – M.C.I. בתחומי : קריירה, זוגיות ובפתרון משברים. בעלת טור שבועי ברשת עיתוני המקומון לגרפולוגיה ואימון. מאחורי 20 שנות ניהול בכיר בחברות התקשורת המובילות בישראל.

כדאי לדעת

פייסבוק

לכל שאלה 054-733-9719

לכל שאלה לחצו להתקשרות
×